Termeni și condiții

I. Informații generale


Magazinul online https://daiopharm.ro/ vă oferă o gamă largă de informații legate de produsele comercializate, precum și orice alte informații (texte, imagini, baze de date, produse, prețuri, logo-uri, reclame).

Utilizarea acestui site, incluzând vizitarea paginilor cuprinse de către acesta, precum și achiziționarea bunurilor și serviciilor oferite prin intermediul său, implică acceptarea termenilor și condițiilor prezentate mai jos. 

Prin accesarea site-ului sunteți de acord ca utilizarea să se facă pe propria dv. răspundere. SC DAIOPHARM CONSULTING SRL nu este responsabil pentru niciun incident direct sau indirect sau orice daună provocată de viruși, bug-uri, acțiuni umane sau orice defecțiune a sistemului informatic sau orice alte erori, defecțiuni sau întârzieri de comunicații în transmisiile pe dispozitive.

Echipa noastră face eforturi permanente pentru a oferi informații cât mai corecte și actualizate. Nu se garantează însă că aceste informații sunt întotdeauna corecte, complete și actualizate.

Specificațiile tehnice, prețurile, imaginile produselor comercializate pot fi modificate fără nicio notificare prealabilă. De asemenea, nu garantăm că accesul și utilizarea acestui site este fără întreruperi sau erori și ne declinăm răspunderea pentru orice situație care poate apărea din cauza unor erori de software sau defecțiuni tehnice apărute la server.

Imaginile produselor comercializate au caracter informativ și pot conține accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard.

Toate promoțiile prezentate prin intermediul acestui site sunt valabile în limita stocului disponibil. Utilizatorii sunt de acord să nu partajeze sau să transfere parole sau orice alte informații de acces către nicio altă terță parte. Utilizatorii își asumă responsabilitatea exclusivă pentru utilizarea contului și confidențialitatea parolei.

SC DAIOPHARM CONSULTING SRL nu poate fi responsabil pentru daune ce rezultă din pierderea bunurilor cumpărate sau din utilizarea Bunurilor după livrare, exceptând garanțiile legale și convenționale acordate.

Cu privire la codurile de conduită relevante, conform art. 8 lit. e) din Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, Legea 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte, vă rugăm să consultați legislația specifică afișată pe site-ul ANPC, secțiunea "Acte normative".

Prevederile prezentului contract la distanță se completează și cu legea 365/2002 privind comerțul electronic republicată și modificată și cu OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

II. Definiții și termeni


SC DAIOPHARM CONSULTING SRL, persoană juridică română, cu sediul social în Str. Hagi Ghiță Nr. 40, punct de lucru în Strada DODA TRAIAN Nr. 7A, Sector 2, București, având număr de înregistrare în Registrul Comerțului J40/13021/2013, cod unic de înregistrare fiscală RO32381345.

Vânzător – SC DAIOPHARM CONSULTING SRL, denumire site - https://daiopharm.ro/ 

Cumpărător – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont pe Site și efectuează o Comandă.

Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către vânzător (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între vânzător și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont.

Utilizator – orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adăuga Conținut pe Site. Nickname-ul este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.

Favorite – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să își creeze Liste cu Bunuri și Servicii pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții folosindu-se de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.

Listă – secțiunea din Favorite în care Cumpărătorul/Utilizatorul poate adăuga Bunuri sau Servicii pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții și pe care, ulterior, le poate șterge sau le poate adăuga în coșul de cumpărături („Coșul meu”).

Listele pot fi:
Publice: orice Client/Cumpărător/Utilizator poate vizualiza Lista Cumpărătorului/Utilizatorului în cazul în care acesta a distribuit-o pe rețelele de socializare (Facebook, Twitter și Google+) sau dacă accesează profilul public al Cumpărătorului/Utilizatorului din Site. Listele sunt publice, iar Cumpărătorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca private oricând, direct din Contul său, secțiunea Favorite;

Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cumpărătorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca și publice oricând, direct din Contul său, secțiunea Favorite.

Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care Bunurile sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Conținut – reprezintă:

– toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

– conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

– orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

– informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;

– informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;

– date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Bunul sau Serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.

Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Întrebare – formulă de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre Bunurile sau Serviciile din pagina respectivă.

Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o Întrebare în Site, în pagina unui anumit Bun. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.

Document – prezentele Termene și Condiții.

Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri și Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” sau secțiunea  “Cont/Favorite” precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către SC DAIOPHARM CONSULTING SRL Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Taxa de timbru verde – valoarea exprimată în lei, plătită de către Vânzător către societatea autorizată cu preluarea operațiunilor de colectare, transport și valorificare/reciclare a deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, astfel cum este prevăzut de legislația în vigoare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

III. Documente contractuale

Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/sau Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.

Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achiziționate.

Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.

Vânzătorul nu consideră în niciun moment o comandă neconfirmată că având valoarea unui Contract. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. 

IV. Condiții de vânzare

Toate produsele comercializate de către SC DAIOPHARM CONSULTING SRL sunt produse noi, în ambalajul original al producătorului.

Prețul produselor afișate în cadrul site-ului https://daiopharm.ro/ includ T.V.A. conform legislației în vigoare.

Prețul produselor include timbru verde (acesta este specificat pe pagina fiecărui produs), dar nu include taxele de transport.

Ofertele sunt valabile în limita stocului disponibil și pot fi retrase sau modificate fără nicio notificare prealabilă dacă în listele distribuitorilor oficiali apar schimbări sau erori de preț.

Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun și/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

-neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;

-invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Ideall.ro, în cazul plății online;

-datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;

-produsele nu sunt disponibile în stocul furnizorului.

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/sau Servicii vândute de https://daiopharm.ro/ şi pentru orice alte plăți aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin poștă electronică, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.

În cazul în care un Bun și/sau Serviciu comandat și achitat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului și/sau Serviciului, în termen de maxim 14 zile (de regulă 1-5 zile lucrătoare) de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de renunțare la comandă.

Disponibilitatea unui Bun va fi afișată în Site după cum urmează:

-“În stoc” – avem produsele în stocul https://daiopharm.ro/ și le putem livra direct din depozit.

-“Furnizor (in limita stocului) ”– Bunul nu este disponibil în stocul https://daiopharm.ro/. Produsele pot fi comandate la furnizor de https://daiopharm.ro/ în limita stocului disponibil. Dacă înregistrezi o Comandă pentru un Bun care are în dreptul lui “Furnizor (in limita stocului)”, unul dintre consultanții noștri de vânzări te va contacta în cel mai scurt timp ca să îți comunice disponibilitatea Bunului. 

-“întreabă stoc” – Bunul nu este disponibil în stocul https://daiopharm.ro/ și nici în stocul furnizorului. Dar, dacă ne contactezi cu privire la acest bun, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului și te va contacta că să îți comunice disponibilitatea Bunului.

-“momentan indisponibil” – momentan nu putem procura Bunul pentru că nu se găsește în stocul furnizorului.

Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Utilizator/Cumpărător.

Pentru motive justificate SC DAIOPHARM CONSULTING SRL își rezervă dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Utilizatorului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel SC DAIOPHARM CONSULTING SRL. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al SC DAIOPHARM CONSULTING SRL pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus menționate. 

Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta, inclusiv prin suport online (Live Chat) sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, SC DAIOPHARM CONSULTING SRL își rezervă dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumpărătorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul Site-ului. 

SC DAIOPHARM CONSULTING SRL poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care SC DAIOPHARM CONSULTING SRL are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.

Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

După 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui Bun sau Serviciu, Cumpărătorului i se va solicita înscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienți/ Cumpărători de pe Site și se implică activ în dezvoltarea de noi Servicii și în detalierea cât mai completă a caracteristicilor Bunurilor.

V. Cesionarea și subcontractarea

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

VI. Dreptul de proprietate intelectuală și industrială

Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a SC DAIOPHARM CONSULTING SRL, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).

Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea în scopuri comerciale, acesta poate utiliza numai în scopuri personale sau necomerciale.

VII. Condiții de livrare a produselor

Livrarea produselor comandate se face fie prin personal propriu, fie prin firme specializate de transport.

Termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmării comenzii. În cazul în care nu se poate livra comanda în acest termen, vom contacta clientul și vom stabili de comun acord un alt termen de livrare. Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.

Procesarea comenzilor în perioada sărbătorilor

În perioada sărbătorilor de Paște, de iarnă, a evenimentului Black Friday, precum și pe toată durata altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi, precum și livrarea acesteia poate dura între 1-30 zile lucrătoare, dar nu mai mult de 30 zile de la data confirmării comenzii.

Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conținutul unor colete se fac în momentul livrării pe AWB sau se întocmește un proces verbal de constatare, se refuză primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

Produsele livrate sunt întotdeauna însoțite de:

Bon fiscal (dacă plata este făcută cash la livrare de către personalul propriu) sau chitanță transportatorului (dacă plata este făcută cash la livrare prin curier), respectiv factură fiscală în cazul în care plata se va efectua ulterior livrării;

Certificat de garanție.

Factura fiscală se emite electronic și poate fi descărcată din contul de client.

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factură fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).

VIII. Returnarea produselor

Produsele achiziționate prin intermediul site-ului pot fi returnate conform legilor în vigoare. Vă informăm faptul că majoritatea produselor comercializate de SC DAIOPHARM CONSULTING SRL sunt produse medicale, motiv pentru care sunt incidente dispozițiile art.16 din OUG 34/2014.

În cazul în care sunt comercializate produse care nu se încadrează în excepțiile de la returnare prevăzute de art.16 din OUG 34/2014, Cumpărătorul poate returna produsele în condițiile legii. 

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a bunului comandat.

În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, trebuie să notifice Vânzătorul în scris acest lucru, prin poștă sau email.

Numai cererile scrise se vor lua în considerare. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului.

În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.

În cazul în care Comanda este achitată, rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în maxim 14 zile de la recepția bunului în depozitul SC DAIOPHARM CONSULTING SRL, în măsura în care clientul transmite informațiile necesare efectuării plății.

Consumatorul este responsabil doar în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).

Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (accesorii lipsă, modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate, lipsă certificat de garanție, manuale de utilizare, instrucțiuni de folosință prezente la livrare etc.), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea Bunului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.

Produsele se returnează la adresa: Strada DODA TRAIAN Nr 7A, Sector 2 București, de luni până vineri în intervalul orar 9:00-17:00.

NU SE POT RETURNA:

Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator. Nu se pot returna produse de igienă/îngrijire personală care au fost desigilate.

Forța majoră

Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majora este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

Legea aplicabilă - Jurisdicția

Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori/ Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente de la sediul Vânzătorului.