Politica de retur

Puteți returna produsele GRATUIT, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, în termen de 14 zile de la primire.

Produsul poate fi returnat numai dacă NU prezintă semne de uzură, este în ambalajul original, cu etichetele intacte și însoțit de factura cu care a fost achiziționat.

Contravaloarea produselor returnate se va plăti în termen de max. 10 zile de la returnarea coletului, prin virament bancar.

Încheierea contractului de vânzare-cumpărare are loc în momentul emiterii facturii fiscale (acest document ține loc de contract conform legislației românești) și nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmării automate de primire a comenzii.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit, fără să prezinte modificări fizice, lovituri, zgârieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii acestora se va face în cel mult 30 de zile de la data denunțării și numai prin transfer bancar.

Cumpărătorul are obligația să verifice ambalajul, iar în cazul în care apar deteriorări evidente care ar fi putut să ducă la deteriorarea conținutului coletelor (ambalaj găurit, tăiat, lipsă, etc.), pe parcursul transportului, sau semne că coletul ar fi fost deschis după sigilare, cumpărătorul se obligă să verifice integritatea produselor împreună cu reprezentantul companiei care face livrarea. Se recomandă a se face poze dacă este posibil. Dacă conținutul coletului este deteriorat total sau parțial cumpărătorul nu va face recepția mărfii, astfel încât reprezentantul firmei de transport va lua coletul deteriorat și îl va aduce înapoi la Vânzător.

În cazul în care Cumpărătorul face recepția mărfii livrată în ambalaj evident deteriorat, vânzătorul își declină responsabilitatea rezolvării unor reclamații ulterioare. Prin aceasta nu va fi afectat în niciun fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior Vânzătorul în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Produselor. Nicio prevedere din prezenta Politică de retur sau Termeni și Condiții nu aduce atingere drepturilor de care beneficiați, în temeiul legii, în calitate de consumatori.

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile de la primire fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații:

  1. Produse aduse pe “comandă specială” (COMANDA SPECIALA este definită ca fiind lista de produse comandate de către Beneficiar și care nu se află în stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plății unui avans, în termenii agreați de părți. Furnizorul îl va informa pe Beneficiar dacă unul sau mai multe dintre produsele comandate constituie Comanda Specială);
  2. Produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat;
  3. Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
  4. Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce împiedică aducerea dispozitivului la starea inițială din punct de vedere software;
  5. Produsele care trebuie ținute la temperatură controlată (ex. 2-8 °C).